Facilitaire diensten
Ervaren servicedesk
Gebouwbeheer omvat vaak techniek, responstijden, onderhoudsplannen en het oplossen van problemen zoals storingen. Een goed functionerende servicedesk is hierbij cruciaal om een organisatie op rolletjes te laten lopen.
De servicedesk kan zowel eindgebruikers als eigenaren helpen met elk probleem. Bij een goede servicedesk is het belangrijk dat meldingen snel verwerkt kunnen worden. Wij ontzorgen u en uw gebruikers. U kunt er zeker van zijn dat wij tijdens onze dienstverlening de aan ons toevertrouwde taken uitvoeren volgens de overeengekomen vereisten.
Dit borgen wij door het toepassen van efficiënte werkprocessen, uitgevoerd door ervaren professionals. Dit geven we vorm door medewerkers te selecteren die niet alleen relevant zijn voor hun vaardigheden maar ook voor vaardigheden als adviesvaardigheden, inlevingsvermogen, signaalgevoeligheid, hulpvaardigheid en respect. Onze servicedeskmedewerkers zijn het eerste aanspreekpunt voor uw gebruikers en beheerders bij een probleem of klacht. Zij registreren, prioriteren, communiceren en coördineren de activiteiten die uit deze rapportages voortvloeien. De servicedeskmedewerkers gaan zorgvuldig en adequaat om met meldingen. Indien gewenst is het ook mogelijk dat onze servicedeskmedewerkers overige backoffice werkzaamheden uitvoeren.
Hoe kunnen we u van dienst zijn?
We komen graag met u in gesprek om te kijken wat we voor u kunnen betekenen op het gebied van bouwkundige diensten en / of facilitaire diensten.